DJ MIKI - LET ME ENTERTAIN YOU!
 



1. De unde esti si unde oferi servicii?
Sunt din Bucuresti, dar pot oferi serviciile mele oriunde in tara, si chiar si in strainatate :) .
2. Cum se procedeaza daca dorim sa colaboram cu tine?
Nimic mai simplu: ma contactati prin telefon, prin e-mail sau completand formularul de contact; stabilim de comun acord o intalnire in care sa va prezint serviciile mele de sonorizare si lumini; daca va hotarati sa colaboram, semnam un contract, acesta constituind o garantie de ambele parti asupra indeplinirii tuturor obligatiunilor contractuale; se achita un avans de 30%, restul urmand sa fie achitat imediat dupa terminarea respectivului eveniment.
3. Ce echipamente folosesti?
DJ Miki foloseste numai echipamente profesionale: pupitre de mixaj Pioneer, boxe RCF, Qube, dB Technologies, microfoane cu fir si fara fir Shure, lumini inteligente (scannere, moving-headuri) Eurolite, Futurelight, Coemar, la care se pot aplica gobouri ("La Multi Ani", "Casa de Piatra", numele voastre), lasere simple si complexe, masini de fum, masini de fum greu (ceata), masini de balonase...
4. Cu cat timp ajungi la eveniment inainte de sosirea noastra la local?
Eu ajung la fiecare eveniment cu minim 3 ore inainte de sosirea Dvs. la local, timp suficient pentru a instala echipamentul de sonorizare si lumini, a face ultimele reglaje, a verifica nivelul sonor acceptabil pentru perioada de dans si pentru perioada de servire a mesei...
5. Putem face un playlist cu melodii de-ale noastre?
Da, cu siguranta se poate face un mic playlist cu melodii preferate de Dvs., chiar recomand acest lucru; la fel, recomand sa se faca si o lista cu MELODII ANTIPATICE; dar, din experienta mea acumulata de-a lungul anilor si in timpul celor cateva sute de evenimente, recomand clientilor sa indice cateva melodii, mai ales la momentele principale, iar in restul programului sa lasati DJ-ul sa-si faca faca programul (care, intre noi fie zis, nu este acelasi la fiecare eveniment, un DJ profesionist schimband programul in functie de clienti si de invitati, stiind sa se plieze pe absolut oricefel de eveniment), deoarece el este profesionist, stie ce face si, in plus, de aceea este platit!
6. Cu cat timp inainte de eveniment trebuie sa te contactam pentru a semna contractul?
Sincer, cu cat mai repede cu atat mai bine! Eu deja am semnate contracte si pentru anul 2014, pentru ca e cel mai bine sa va asigurati cea mai importanta parte a unui eveniment major din viata Dvs. (MUZICA) cu ceva timp inainte, sa stati linistiti ca sunteti pe maini bune si sa putem pregati impreuna cum se cuvine evenimentul!
PENTRU DVS. EXISTA CATEVA MOMENTE FOARTE IMPORTANTE IN VIATA, DE ACEEA TREBUIE PREGATIT CUM TREBUIE EVENIMENTUL SI EU NU-MI PERMIT SA LAS ABSOLUT NICIUN AMANUNT CAT DE MIC SA NU FIE TRATAT CUM TREBUIE, STITI CUM SE ZICE, "MICILE AMANUNTE FAC DIFERENTA"!
Cu stima,
DJ Miki

Puteti vizualiza clipuri cu activitatea mea aici: www.youtube.com/user/djmiki79/videos